گردو محلی که سارق طلاها را لو داد

گردو منبع عالی آنتی اکسیدان است که می تواند به مبارزه با آسیب های اکسیداتیو در بدن از جمله آسیب های ناشی از کلسترول بد LDL که باعث آترواسکلروز می شود کمک کند.

چربی امگا 3 از گیاهان، از جمله گردو، اسید آلفا لینولنیک (ALA) نامیده می شود. این یک چربی ضروری است، به این معنی که شما باید آن را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

گردو محلی منبع خوبی از فرم گیاهی چربی امگا 3 است که ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

ممکن است التهاب را کاهش دهد چندین ترکیب گیاهی و مواد مغذی موجود در گردو ممکن است به کاهش التهاب کمک کند که عامل اصلی بسیاری از بیماری‌های مزمن است.

تقویت روده سالم: مطالعات نشان می‌دهد که اگر روده شما سرشار از باکتری‌های تقویت‌کننده سلامت و سایر میکروب‌ها (میکروب‌های روده شما) باشد، احتمالاً روده‌ای سالم و سلامت کلی خوبی خواهید داشت. ۱۹۴ فرد بزرگسال سالم هر روز ۴۳ گرم گردو می‌خوردند.

به مدت هشت هفته، آنها در مقایسه با دوره نخوردن گردو، باکتری های مفید را افزایش دادند.

خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد: مطالعات آزمایشگاهی، حیوانات و انسان ها نشان می دهد که خوردن گردو ممکن است خطر ابتلا به برخی سرطان ها از جمله سرطان سینه، پروستات و روده بزرگ را کاهش دهد.

از کنترل وزن پشتیبانی می کند: اگرچه آنها کالری زیادی دارند، اما ممکن است تمام کالری موجود در گردو را جذب نکنید. علاوه بر این، آنها حتی ممکن است به شما در کنترل اشتها و گرسنگی کمک کنند.

در یک مطالعه کاملاً کنترل شده بر روی 10 فرد چاق، نوشیدن اسموتی تهیه شده با حدود 48 گرم گردو یک بار در روز به مدت پنج روز، کاهش اشتها و گرسنگی را در مقایسه با نوشیدنی پلاسبو از نظر کالری و مواد مغذی، کاهش داد.

ممکن است به مدیریت دیابت نوع 2 و کاهش خطر کمک کند: مطالعات مشاهده ای نشان می دهد که یکی از دلایلی که گردو با خطر کمتر دیابت نوع 2 مرتبط است این است که به کنترل وزن کمک می کند.

در یک مطالعه کنترل شده بر روی 100 فرد مبتلا به دیابت نوع 2، مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری روغن گردو سرد فشرده به مدت سه ماه در حالی که به داروهای معمول دیابت و رژیم غذایی متعادل ادامه می دادند، منجر به کاهش هشت درصدی قند خون ناشتا شد.

فشار خون را کاهش می دهد: گردو منبع غنی از اسیدهای چرب امگا 3 (آلفا لینولنیک اسید) است که نشان داده شده است که تأثیر مفیدی بر سلامت قلب و عروق دارد.