کشف ناگهانی کشک مایع گوسفندی در جوراب پیرزنی که آلزایمر دارد

آسیب های ناشی از نور خورشید را می توان در خانه درمان کرد و کشک جزء اصلی آن خواهد بود. کشک به تسکین پوست پس از آسیب کمک می کند.

محتوای روی موجود در کشک مایع گوسفندی به التیام پوست در برابر آسیب های خورشید کمک می کند.

هایپرپیگمانتاسیون
هایپرپیگمانتاسیون بی ضرر است و رنگ ناهمواری به پوست می دهد. به دلیل تولید بیش از حد ملانین در برخی از نواحی پوست، پوست در برخی نواحی تیره می شود.

این را می توان با کمک کشک از بین برد. هنگامی که کشک روی پوست مالیده می شود، محتوای اسید لاکتیک موجود در کشک به عنوان یک عامل سفید کننده طبیعی عمل می کند و لکه های رنگدانه را از بین می برد.

چگونه از کشک برای صورت استفاده کنیم؟
1. چند قطره آبلیمو، عسل و خیار را به کشک اضافه کنید. مخلوط را آسیاب کنید و خمیری صاف درست کنید.

خمیر را روی پوست خود بمالید و بگذارید 10-15 دقیقه بماند. آن را با آب ولرم از روی پوست خود بشویید.

این به روشن شدن رنگدانه ملانین کمک می کند و رنگ پوست شما را تقویت می کند و به آن رنگ پوست یکنواخت می دهد.

2. مقداری کشک به صورت خود بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بشویید. کشک به مبارزه با آکنه کمک می کند و از تشکیل چربی جلوگیری می کند و پوست شما را نرم و لطیف می کند.

3. به کشک مقداری آرد اضافه کنید. این بسته را روی صورت، گردن و دستان خود بمالید. قبل از اینکه آن را بشویید، بگذارید 10-15 دقیقه بماند. درخشندگی طبیعی به پوست شما خواهد داد.

4. به کشک مقداری پودر پوست پرتقال اضافه کنید و به صورت خود بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بشویید. این به کاهش رنگدانه کمک می کند و به طور طبیعی به شما یک رنگ یکنواخت می دهد.

5. مخلوط کشک و زردچوبه را روی پوست خود بمالید. این به مبارزه با برنزه شدن کمک می کند و همچنین به عنوان یک عامل برنزه کننده طبیعی عمل می کند. به پوست شما کمک می کند تا به سرعت بهبود یابد.