چاهی در کویر لوت که انتهای آن درب چوبی قدیمی و پالت چوبی وجود دارد

درب چوبی قدیمی نقش مهمی در هر تاسیساتی دارند. آنها سرنشینان را از عوامل و عوامل خارجی ناخواسته در امان نگه می دارند، در حالی که به آنها اجازه می دهند در صورت لزوم سریع و ایمن خارج شوند و از گسترش آتش و دود جلوگیری می کنند.

اما فقط در یکی دو دهه اخیر است که قیمت درب چوبی ارزان  توجه زیادی را به خود جلب کرده اند.

جری هپس، پدر، مدیر اجرایی DHI، انجمن متخصصان امنیت و ایمنی درب، و همچنین بنیاد امنیت و ایمنی درب، می‌گوید: پانزده سال پیش، هیچ‌کس بیش از حد نگران درها و سخت‌افزار نبود. بازوی آموزشی و حمایتی تا زمانی که آنها کار می کردند، بیشتر درها توجه کمی داشتند. تعمیر و نگهداری همیشه در اولویت نبود.

این تغییر کرده است. بیشتر مدیران تأسیسات و مالکان ساختمان و همچنین ساکنینی که کار می کنند، آموزش می دهند و یاد می گیرند، مراقبت می کنند و از ساختمان های مختلف بازدید می کنند، به انواع درهای نصب شده توجه می کنند.

درب

در پشت بیشتر این تمرکز، نگرانی بیشتر در مورد رویدادهای تیراندازی فعال وجود دارد. در حالی که آنها بسیار نادر باقی می مانند، آنها اغلب رخ می دهند. طبق آمار FBI، به طور متوسط ​​حدود پنج رویداد تیراندازی فعال در هر سال بین سال‌های 2000 و 2004 اتفاق می‌افتد. این تعداد برای سال‌های 2013 تا 2017 به طور متوسط ​​به 21.4 در سال افزایش یافت.

پالت چوبی دست دوم یکی از محصولات چوبی است که سالانه فروش خوبی به همراه دارد.

نکته کلیدی برای بسیاری از مدیران تاسیسات این است که نیاز به ایجاد تعادل بین امنیت و ایمنی زندگی را در نظر داشته باشند و در عین حال از کدها و استانداردهای مربوطه نیز پیروی کنند.

پس از تیراندازی، تماس‌ها برای تقویت امنیت، حتی به قیمت از دست دادن امنیت جانی، می‌توانند بلندتر شوند. موافقت با این خواسته ها می تواند در مواقع اضطراری خطرناک باشد.

امروزه قیمت چوب کیلویی به دلیل نوسانات بازار مدام در حال تغییر است.

  • منابع:
    1. School Security: Make the Right Doors Choices
  • تبلیغات: 
    1. برنامه موقت ایالات متحده برای روپوش
    2. محافظ روبالشی هتل پیشرفته
    3. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    4. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک