پیرمردی با سیب زمینی خلالی سرخ شده برا خود تابوت ساخت

همه از داشتن گزینه های گسترده لذت می برند و سیب زمینی سرخ کرده نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حالی که سیب زمینی سرخ شده سرخ شده، ترد و شور محبوب ترین هستند، اما تنوع بسیار بیشتری در مناطق مختلف در سراسر جهان رایج است.

این سیب زمینی خلالی سرخ شده طعم و بافت منحصر به فردی دارد، اما به همان اندازه کلاسیک خوشمزه است. در اینجا انواع دیگری از سیب زمینی سرخ کرده وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید.

سیب زمینی سرخ کرده استاندارد کات یک نوع محبوب، شناخته شده و در دسترس است. آنها با همبرگر یا به عنوان یک غذای جانبی با دیپ مورد علاقه شما عالی هستند. 

تهیه سیب زمینی سرخ کرده به دنبال فرو بردن سیب زمینی سرخ شده در نمک است. جعفری، سیر و فلفل چاشنی های محبوب هستند. طبخ آنها در خانه نیز ساده است.

کره جنوبی سیب زمینی های گردبادی را به عنوان یک میان وعده خیابانی اختراع کردند.

 آنها سیب زمینی های کامل مارپیچی هستند که سرخ شده و با چاشنی های مختلف مانند پنیر، عسل یا پیاز پوشانده شده اند. سوسیس ها گاهی اوقات سیب زمینی سرخ شده را در برخی تغییرات ساندویچ می کنند.

این یک سیب زمینی سرخ شده بر پایه سیب زمینی شیرین است. آنها در اشکال و اندازه های مختلف، از جمله تارت، وافل، و برش های استاندارد وجود دارند.

همچنین می‌توانید آن‌ها را در خامه گل ختمی، عسل یا شربت شکر آغشته کنید تا یک دسر درست کنید. در مقایسه با سیب زمینی سفید، کربوهیدرات و کالری کمتری دارند و ویتامین A بیشتری دارند.

سرخ شده سیب زمینی پوست گرفته است. اینها گوه های بزرگ سرخ شده و پخته هستند.

در استرالیا، آنها با یک وعده سس فلفل دلمه ای شیرین و خامه ترش می آیند. سیب زمینی سرخ کرده “جوجو” نام دیگری برای آنهاست.

آنها سیب زمینی سرخ شده ای هستند که به صورت نوارهای بلند بسیار نازک خرد شده اند. در آشپزی کوبایی، آنها را با نام Papas Julianas می شناسند و معمولاً به عنوان تاپر ساندویچی محبوب هستند. برای بهبود طعم، می توانید پنیر و فلفل اضافه کنید.

متمایزترین ویژگی سیب زمینی های فرفری شکل فنری آنهاست. سیب زمینی ها را با استفاده از یک برش مارپیچ در آنها خرد می کنند. “Suzi-Q Fries” یا “Goldilocks Fries” نام‌های دیگر هستند. آنها نان یا چاشنی هستند.