پیاز داغ چیپسی برای رشد بهترین گیاه استفاده میشود

انواع دیگری از سبزیجات از خانواده پیاز داغ چیپسی مانند تره فرنگی، پیازچه، موسیر و پیازچه هستند. از آنجایی که آنها شاخه های سبز رنگ بلند و نازکی دارند، بیشتر مردم آنها را با پیازهای پیازی شکل مرتبط نمی دانند.

پیاز سبز یا پیازچه نیز از این خانواده است. انواع فرآوری شده پیاز مانند پودر پیاز و پیاز خرد شده خشک موجود است. اینها می توانند جایگزینی عالی برای زمانی که زمانی برای برش وجود ندارد.

نمک پیاز، مخلوطی از نمک و پودر پیاز آسیاب شده، نیز راهی سریع برای طعم دادن به هر غذای گوشت یا سبزیجات است.پیاز در قرآن به عنوان یکی از سبزیجات بسیار خوشمزه مورد درخواست بنی اسرائیل ذکر شده است.

«و [به یاد بیاور] هنگامی را که گفتی: ای موسی، ما هرگز یک غذا را تحمل نمی کنیم، پس از پروردگارت بخواه تا برای ما سبزی های سبز و خیار و سیر و عدس آن را از زمین بیرون آورد.

پیاز خوش طعم است، اما باعث بوی بد دهان می شود که می تواند برای هم نمازگزاران در مسجد آزاردهنده باشد. از این رو پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ما را تشویق می کند که پس از خوردن پیاز از حضور در مسجد خودداری کنیم.

البته رعایت بهداشت ساده دندان می تواند با این مشکل مقابله کند. برخی از خمیردندان ها و دهانشویه ها خیلی تاثیرگذار هستند!

معاویه بن قره می گوید: رسول الله صلی الله علیه وسلم از این دو گیاه (سیر و پیاز) نهی کرد و فرمود: هر که آنها را بخورد به مسجد ما نزدیک نشود. اگر خوردن آنها لازم است، آنها را با پختن، یعنی پیاز و سیر مرده کنید.

سنن ابی داود، کتاب 27، حدیث 3818. پختن تا مرگ، عبارتی است که هنوز در فرهنگ آشپزی استفاده می شود، به معنای پختن آنها برای مدت طولانی است. دوره زمانی. دوستان، خانواده و همکلاسی های شما در مسجد از آن قدردانی خواهند کرد.