پادشاه عربستان حنا هندی برای تاتو را به زنان ایرانی هدیه داد

طراحی خالکوبی مهدی تقریباً همه خانم ها دوست دارند مهدی را اعمال کنند. استفاده از مهندی در هر جشن یا عروسی یا هر مراسمی بسیار فرخنده در نظر گرفته می شود. راستی حتما طرح های جدید و جدید mehndi را در اینترنت دیده اید.

اما اگر می خواهید کاری متفاوت انجام دهید و دوست دارید آزمایش کنید، پس باید این مقاله را تا انتها بخوانید.

طرح حنا هندی برای تاتو در این مطلب قصد داریم چند طرح تاتو مهدی را به شما نشان دهیم که در هر مناسبتی می توانید آن ها را امتحان کنید تا ظاهر خود را به روز کنید. بیایید آن طرح ها و نکات ما را برای ساخت آنها ببینیم.

طراحی تاتو مهدی این نوع طرح مهندی بسیار منحصر به فرد و زیبا به نظر می رسد. شما می توانید آن را به هر چیز دیگری که می خواهید شکل دهید. برای درست کردن آن می توانید از النگو استفاده کنید.

برای اینکه این نوع طراحی را به راحتی انجام دهید، اول از همه با استفاده از خودکار مشکی، چنین طرحی را روی دستان خود بسازید تا بتوانید به راحتی مهندی را روی آن بکشید.

طرح تاتو مهندی بعد از این می توانید طرح گل نیز داخل آن بسازید. در صورت تمایل می توانید داخل آن را نیز خالی بگذارید. در نهایت می توانید خالکوبی را با نوشتن هر کلمه دلخواه خود با مهدی تکمیل کنید.

طراحی تاتو مهدی چنین طرحی بسیار مدرن به نظر می رسد. می توانید طرح مشابهی را روی مچ دست خود نیز داشته باشید. به هر حال، این یک خال کوبی به سبک دستبند حنا است.

برای این کار ابتدا با قلم یک طرح پر درست کنید و سپس مانند تصویر یک مدل زنجیره بزنید. برای تکمیل طرح، ستاره هایی در آن ساخته شده است که هر کدام شکل متفاوتی دارند. در صورت تمایل می توانید یک قلب یا گل هم جدا از ستاره درست کنید.

طراحی خالکوبی مهدی این طرح بسیار ساده است، اما انجام آن می تواند کمی دشوار باشد. شما به راحتی انواع الگوها و طرح ها را در اینترنت پیدا خواهید کرد.