هدیه همسر مسی برای قهرمانی یک سبد حصیری کوچک بوده است

بافته‌های حصیری، که به آن تارهای عصایی حصیری نیز می‌گویند، یک ماده ترجیحی است که اغلب برای افزودن لهجه‌های تزئینی برای مبلمان ویتنام استفاده می‌شود.

برای تولید انواع مختلف سبد حصیری به خصوص سبد حصیری کوچک باید مراحل مختلفی را انجام دهید.

اغلب توسط ماشین‌آلات تولید می‌شود و در رول‌های ورق فروخته می‌شود که سپس برش داده می‌شوند و به چارچوب مبلمان، به‌ویژه صندلی‌های صندلی و تکیه‌گاه‌ها بسته می‌شوند.

تارهای عصایی به اندازه کافی قابل انطباق هستند تا روی گوشه های تیز قاب های چوبی خمیده شوند و به اندازه کافی محکم هستند تا وزن یک انسان نشسته را تحمل کنند.

کمدها، میزها، صندلی‌ها، دیوارهای پرده‌ای و سایر مبلمان اغلب از تارهای عصا ساخته می‌شوند.

حصیر یک ماده همه کاره و بادوام است که برای ساخت انواع کالاهای خانگی به صورت عمده استفاده می شود.

در اینجا چند دسته کلیدی ساخته شده از حصیری حصیری برای مرجع شما آورده شده است:

مبلمان – چوب خیزران از دیرباز در ایجاد بسیاری از مبلمان داخلی و خارجی برای منازل مصرف‌کنندگان نقش اساسی داشته است، زیرا ساقه‌های حصیر به راحتی خم می‌شوند و دوام فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.
عمده فروشی سبدهای حصیری – به دلیل استحکام، یک سری سبد حصیری تولید می شود و در فضاها و مصارف مختلف از انباری تا دکوراسیون جای می گیرد.
لامپ های ساده به صورت عمده فروشی – رشته های هسته یا پوست حصیری به صورت دستی در آباژورهایی بافته می شوند که مطمئناً ظرافت و آرامش را به هر فضایی می بخشد.
سینی‌ها، جعبه‌ها و سایر لوازم تزئینی خانه عمده فروشی – با یک جعبه حصیری کلاسیک که از نظر شکل و اندازه متفاوت است، چیزها را بپوشانید و مشتریان شما را از هر گوشه خانه خوشحال می‌کند.
اگرچه چوب برای مدت طولانی همیشه یک ماده محبوب بوده است، اما نمی‌توانیم عملکردی را که حصیر در زندگی مدرن برای مردم به ارمغان می‌آورد انکار کنیم علاوه بر این، حصیر نقش مهمی در معیشت مردم دارد.

در واقع، هزاران نفر هستند که برای گذران زندگی به برداشت، تولید و فروش محصولات نهایی حصیری وابسته هستند.