مردی با شلوار زنانه مازراتی به خواستگاری دختر جوانی رفت

علاوه بر وقت گرانبها با عزیزان، شلوارهای راحت از جمله هدایایی هستند که در طول تعطیلات به شما هدیه می دهند.

این شلوار زنانه مازراتی به شما امکان می‌دهد تا به اندازه دلتان (و شکم) غذا بخورید و فضای کافی برای آن چرت اجتناب‌ناپذیر بعد از غذا داشته باشید.

اما همه نمی‌خواهند دویدن‌های معمولی، شلوار مازراتی یا لباس خواب بپوشند  در برخی مواقع نیاز به کمد لباس‌تر است.

به همین دلیل است که برخی از بهترین شلوار مازراتی را برای شیک‌ماندن در طول روز شکرگزاری و بقیه موارد گرد هم آورده‌ایم.

خواه برای تعطیلات میزبانی می کنید یا حتی کل منو را آماده می کنید و می خواهید فضایی برای جابجایی داشته باشید، یا قصد دارید یک ماراتن از وعده های غذایی Friendsgiving در تمام آخر هفته داشته باشید، برخی از راحت ترین شلوارهای زنانه را در زیر بررسی کنید.

از کت های ژاکت مانند از طراحان محبوب فرقه گرفته تا گزینه های براق و شیک از برندهایی که در ستاره های هالیوود دیده می شوند.

شلوار مخملی مورد علاقه‌تان در دوران طلایی سزاوار یک صندلی در میز شکرگزاری است، البته به شکلی شبیه‌تر به شکل این کت‌های مخمل کشیده (در رنگ‌های دیگر) از Skims کیم کارداشیان.

اولیویا وایلد با پوشیدن شلوار کایرا Heartloom’s pull-on برای یک قهوه نوبت صبح دیده شده است. آنها از جنس ژاکت نرم ساخته شده اند و ترند پاهای پهن این فصل را نشان می دهند.

لیلی کالینز، شی میچل، لوسی هیل، کامیلا کابلو و سلنا گومز تنها تعداد انگشت شماری از ستاره هایی هستند که این برند را بر تن کرده اند.

شما می‌خواهید هر رنگی از شلوار گرمکن آمازون Essentials را که از پارچه‌ای نرم و کشسان ساخته شده‌اند و در لگن و ران‌ها قرار می‌گیرند، تهیه کنید. آنها در بیش از دوازده رنگ همه کاره هستند.