مردی با خوردن اسپری بوگیر کفش به فضا سفر کرد

کفش‌ها و کفی‌های بدبو رایج هستند، اما هنوز هم ناخوشایند هستند برای تمیز کردن داخل کفش چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

به نظر می رسد تعداد زیادی از ترفندهای آسان DIY وجود دارد که کفش های شما را به خوبی بوی نو می دهد! ما فهرستی مفید از راه‌های تمیز کردن داخل کفش‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا دیگر نگران بوی بد کفش‌های مورد علاقه‌تان نباشید.

اگر برای از بین بردن بو آماده هستید، ادامه دهید! اسپری بوگیر کفش یک خنثی کننده بو است که باکتری ها را از بین می برد.

صبح، جوش شیرین را تکان دهید یا از یک جاروبرقی کوچک برای پاک کردن آن استفاده کنید. این کار به از بین بردن قسمتی از بو کمک می کند.سرکه یک ضد عفونی کننده طبیعی و همچنین خوشبو کننده است.

در یک بطری اسپری، مخلوطی از نصف آب و نصف سرکه سفید مقطر ایجاد کنید. داخل کفش را اسپری کنید و اجازه دهید حدود 30 دقیقه در هوا کاملا خشک شود. در صورت نیاز تکرار کنید.

اگر کفی های شما بیرون می آید، یک شستشوی ساده می تواند بوی کفش شما را از بین ببرد. مقدار مساوی آب و مواد شوینده را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. کفی ها را بردارید و با یک پارچه تمیز آغشته به خمیر به آرامی آنها را بشویید.

آنها را با آب سرد بشویید و بگذارید کاملاً در هوا خشک شوند، ترجیحاً در آفتاب.برای بوهای ملایم، هوای تازه و نور خورشید می توانند این کار را انجام دهند.

کفش های خود را به مدت یک یا دو روز کنار یک پنجره باز بگذارید (یا در فضای باز اگر فضای محافظت شده ای دارید و هوا خوب است) تا کاملا خشک شود. اشعه ماوراء بنفش خورشید باکتری ها را از بین می برد و هوای تازه بو را از بین می برد.