مربا زردآلو + قیمت خرید فروش

زردآلو میوه‌ای خوشمزه و پرخاصیتی است که در فصل بهار و تابستان طرفداران بسیاری را از آن خود کرده، و از این میوه می‌توان مربایی خوشمزه تهیه کرد که برای صبحانه گزینه خوبی می‌باشد.

قیمت خرید و فروش مربا زردآلو به حجم و بسته‌بندی و طعم آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

مربا زردآلو + قیمت خرید فروش

مربا زردآلو

مربا زردآلو زردآلو سرشار از ویتامین ث، پتاسیم، آهن، مس و فیبر است. حال در ادامه به بررسی خواص میوه زردآلو و مربا زردآلو می‌پردازیم:

یکی از فواید و خواص درمانی مربا زردآلو پیشگیری و کمک به درمان سرطان می‌باشد.

مربا زردآلو خیس کرده برگه این میوه صفرا آور و ملین است، که این امر موجب پیشگیری و درمان یبوست می‌شود.

یکی دیگر از خواص مربای زردآلو رفع بوی بد دهان و همچنین جلوگیری از پوسیدگی دندان می‌باشد.

مربای زردآلو آرام بخش بوده و مصرف آن به کسانی که فعالیت ذهنی و فکری زیادی دارند توصیه می‌گردد.

از دیگر خواص مربای زردآلو کمک به حفظ سلامت چشم ها است. زردآلو به دلیل ویتامین آ زیادی که دارد مصرف آن برای درمان شب کوری بسیار مفید واقع شده است.

مصرف زردآلو برای کاهش کلسترول بد خون بسیار مفید بوده و مصرف منظم این میوه یا مربای آن باعث سلامت قلب و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی می‌شود.

مصرف مربا زردآلو باعث افزایش سطح HDL خون یا همان کلسترول خوب خون شده و بنابراین موجب حفظ سلامت بدن می‌شود.

از دیگر خواص مربا زردآلو می‌توان به کنترل فشار خون بالا اشاره نمود. زردآلو به دلیل داشتن مقدار زیاد پتاسیم، برای بیماران مبتلا به فشار خون مفید می‌باشد.

مربای زردآلو سرشار از ویتامین C و آهن است که موجب درمان مشکل کم خونی بدن افراد می‌شود.

میوه زردآلو به علت داشتن مقدار زیاد ویتامین‌ B برای درمان بیماری‌‌های عصبی، روحی و روانی، بی‌‌خوابی و فراموشی بسیار مفید و مناسب است.

برای کاهش و درمان التهاب معده‌ می‌توان از میوه یا مربای زردآلو استفاده کرد.

زردآلو دارای مقداری اسید سالسیلیک می‌باشد، که موجب کاهش و درمان درد مفاصل و روماتیسم می‌شود.

در عین حال که خواص زردآلو و مربای تهیه شده از آن برای بدن بسیار مفید است مصرف بیش‌ازحد آن ممکن است مضرات و مشکلاتی برای بدن ایجاد کند.

مربا زردآلو تبریز

مربا زردآلو تبریز زردآلو یکی از مفیدترین و خوشمزه‌ترین میوه‌های تابستانی محسوب می‌شود. این میوه دارای خواص زیادی بوده و سرشار از فیبر است و در نتیجه به عملکرد دستگاه گوارش کمک شایانی می‌کند.

با میوه زردآلو می‌توانید انواع تارت، کیک و شیرینی، چیزکیک، مربا، کمپوت و… را تهیه کرد. مربای زردآلو یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین مرباها در بین افراد بوده که از طعم و رنگ بی‌نظیری برخوردار است.

مربای زردآلو از جمله مرباهایی است که می‌توان آن را به همراه کره یا خامه در وعده صبحانه میل نمود.

در ادامه قصد داریم طرز تهیه مربا زردآلو تبریز که بسیار لذیذ و دلچسب است را بررسی نماییم برای تهیه مربا زردآلو تبریزی با ما همراه باشید:

1. ابتدا زردآلوها رو شسته و صبر می‌کنیم تا خشک شود و سپس هسته آن را جدا می‌کنیم.

2. مخلوط شکر و آب را روی حرارت قرار داده و اجازه می‌دهیم تا شکر کاملا حل و به قوام برسد.

3. حالا که شربت به قوام رسیده زردآلوها را به آن اضافه می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا آرام آرام بپزند، در این مرحله باید توجه داشت که زردآلوها بیش از حد نپزند و شکل خود را از دست ندهند.

4. مرحله آخر پخت آبلیمو و چاشنی‌های مورد علاقه خود که کاملا سلیقه‌ای است به آن می‌افزاییم و اجازه می‌دهیم که مربا کاملا خنک شود و سپس داخل ظرف مورد نظر می‌ریزیم و در یخچال نگهداری می‌کنیم.

برای تهیه مربا زردآلو بهتر است از زردآلوهای تازه و درشت استفاده شود.

یا اینکه مقداری از شیره را داخل ظرفی ریخته و توی یخچال یا فریزر گذاشته تا سرد شود، بعد ظرف را کمی تکان دهید اگه موقع حرکت شیره چین خورد یعنی به قوام رسیده.

وقتی مربا به قوام رسید جوهر لیمو یا آبلیمو تازه را به آن اضافه کرده و حرارت رو خاموش کنید. سعی کنید کف باقی مانده روی مربا را به دقت جمع کنید تا مربا شفاف و خوش‌رنگ شود.

حالا اجازه دهید مربا خنک شود و بعد داخل شیشه ریخته و در داخل یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

هسته های زردآلو را تست کنید اگه تلخ نبودند روی آن‌ها آب جوش ریخته و بعد چند دقیقه پوست آن را جدا کنید و به مربا اضافه کنید این کار باعث زیبایی و خوشمزه‌تر شدن مربای شما می‌شود.

مقدار قوام شیره مربا در کیفیت مربا تاثیر به‌سزایی دارد، اگر مربا بیش از حد غلیظ و به قوام برسد شکرک می‌زند ولی اگر رقیق باشد کپک می‌زند.

برای خوشمزه شدن مربا به صورت دلخواه و سلیقه خود می‌توانید از وانیل، دارچین و هل هم استفاده کنید.

در این سایت مربا زردآلو تبریز، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب موجود بوده و برای ثبت سفارش می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

مربا زردآلو تازه

مربا زردآلو تازه مربا زردآلو تازه به دلیل مزه و رنگ خوبی که دارد طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است.

مربای زردآلو تازه را می‌توان از فروشگاه‌ها به صورت آماده و هم می‌توان به صورت خانگی آن را تهیه نمود.

طبیعتا مربا زردآلو تازه خوش‌ طعم‌تر و خوشرنگ‌تر است نسبت به مربایی که از تولید آن مدتی گذشته است.

مربا زردآلو را باید در یخچال یا فریزر در ظرف شیشه‌ای با درب محکم نگهداری کرد تا مدت زمان طولانی‌تری بتوان از آن استفاده کرد.

قیمت مربا زردآلو به مواد استفاده شده، و بسته‌بندی آن بستگی دارد. مربای زردآلو خانگی را می‌توان به صورت فله‌ای از بازار، با قیمت مناسبی تهیه کرد.

در این سایت مربای زردآلو در بسته‌بندی‌های متعدد و فله‌ای، به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید برای تهیه مربا تازه از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید تا در کمترین زمان محصولی بی‌نظیر را خریداری و تهیه نمایید.

مربا زردآلو خانگی

مربا زردآلو خانگی مربا زردآلو هم به صورت صنعتی و هم خانگی در بازار مشاهده می‌شود. مربای صنعتی در فروشگاه‌ها در بسته‌بندی‌های متفاوتی وجود دارد.

طبیعتا مربای خانگی از نظر تازه بودن و ارگانیک بودن بهتر از مربا صنعتی می‌باشد. مربا زردآلو خانگی با روش‌های متفاوتی تهیه می‌شوند که در بالا به آن اشاره شد.

در این سایت مربای زردآلو خانگی، با بهترین کیفیت و قیمت موجود است، برای تهیه و سفارش با ما در ارتباط باشید.