مبل اداری سه نفره جلسات را با موفقیت پیش می برد

همانطور که می دانید مبل اداری سه نفره نیاز هر شرکت و اداره ای می باشد.

مبل اداری چرمی قابلیت جذب قوی دارد و باید به ضد رسوب توجه کرد. بهتر است یک بار در بهار و پاییز از نرم کننده چرم استفاده کنید.

هنگام پاک کردن مبل به شدت مالش ندهید تا به آن آسیب نرسانید.

هفته ای یکبار با یک حوله تمیز آغشته به آب خشک کنید. در صورت وجود لکه بر روی چرم، آن را با یک اسفنج تمیز و مرطوب و مواد شوینده یا با پارچه ای با غلظت مناسب از آب و صابون پاک کنید و سپس بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

مبل چرمی باید در مکانی تهویه شده و خشک قرار گیرد. برای جلوگیری از رطوبت، کپک و پروانه نباید آن را با آب پاک کرد یا شست.

اگر هشت ساعت یا بیشتر در روز را در یک صندلی اداری ناخوشایند سپری کرده‌اید، احتمال این وجود دارد که پشت و سایر اعضای بدن به شما اطلاع داده باشند.

مبل

اگر برای مدت طولانی روی صندلی‌ای که طراحی ارگونومیکی ندارد بنشینید، سلامت جسمانی شما می‌تواند به شدت به خطر بیفتد.

یک صندلی با طراحی بد می تواند منجر به مجموعه ای از بیماری ها مانند وضعیت نامناسب، خستگی، کمردرد، درد بازو، درد شانه، درد گردن و پا درد شود. در اینجا بهترین ویژگی های راحت ترین صندلی های اداری آورده شده است.

کارمندان اداری بیشتر وقت خود را با نشستن روی صندلی های اداری خود، معمولاً در مقابل رایانه، صرف می کنند تا کار خود را انجام دهند.

با این حال، نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های اداری می تواند تاثیرات منفی بر بدن داشته باشد.

این می تواند منجر به اختلال در گردش خون بدن، درد و ضعیف شدن عضلات، ایجاد سندرم تونل کارپال و بسیاری موارد دیگر شود.

اما نشستن طولانی مدت روی صندلی های اداری اجتناب ناپذیر است زیرا امروزه بیشتر کارها در دفتر انجام می شود، بنابراین ارگونومیک بودن صندلی های اداری بسیار مهم است.

ارگونومی استفاده از اصول علمی است که باعث افزایش بهره وری در محیط کار می شود و در عین حال آسیب های ناشی از کار را به بدن به حداقل می رساند.