لوبیا قرمز زنجان در پخت کیک نخست وزیر سوئد استفاده شد

لوبیا یکی از حبوبات باستانی محسوب می شود. صرف نظر از تنوع، این محصول برای بدن انسان ارزشمند است، زیرا پروتئینی در خالص ترین شکل آن است.

اگر هر گونه را جداگانه در نظر بگیریم، بدون شک لوبیا قرمز از نظر ترکیب شیمیایی غنی تر از گونه های مشابه است.

بیایید در مورد همه چیز به ترتیب صحبت کنیم که فرهنگ حبوبات چه فایده و ضرری دارد.

بسیاری از افراد می توانند لوبیا قرمز زنجان را جایگزین گوشت کنند. لوبیا به دلیل ترکیب شیمیایی غنی خود با بسیاری از محصولات سالم رقابت می کند.

اگر از لوبیا به مقدار زیاد استفاده کنید در کمترین زمان ممکن بدن را با ویتامین های گروه B و فیبر غنی می کنید.

شما باید 100 گرم در روز مصرف کنید. لوبیای چشم بلبلی. بنابراین، بدن به عناصر کمیاب لازم نیاز دارد. مواد شیمیایی از فعالیت حیاتی اندام های داخلی حمایت می کنند. ترکیب لوبیا قرمز شامل کاروتن، آهن، آرژنین، روی، لیزین، مس است.

علاوه بر این، لوبیا سرشار از نیاسین، اسید اسکوربیک، توکوفرول و رتینول است. لوبیا منبع ارزشمندی از پروتئین است. متخصصان خوردن حدود 800 گرم لوبیا را توصیه می کنند. هفته در انواع مختلف پخت و پز (سالاد، سوپ، مخلفات). علیرغم تنوع گونه ها، آنها از نظر خصوصیات مشابه هستند.

قبل از خرید حبوبات، همیشه به ظاهر حبوبات توجه کنید. پوسته نباید آسیب دیده یا ناهموار باشد. یک غلاف با کیفیت کاملا سبز و بدون لکه است. اگر بشکند باید ترک مشخصی بدهد.

هنگام خرید حبوبات منجمد، به یاد داشته باشید که کیسه های یخ نباید در بسته بندی قرار داده شوند. برای اینکه لوبیا حداکثر فواید را برای بدن نشان دهد، باید به درستی پخته شود. کنسرو لوبیا را نباید بخرید، هیچ چیز خوبی برای بدن به همراه ندارد.

لوبیا را می توان با رژیم های مختلف مصرف کرد، زیرا محصول نهایی کم کالری است. ارزش غذایی لوبیا حدود 2 گرم است. روغن، 21 گرم. پروتئین و 47 گرم. کربوهیدرات ها 100 گرم کالری محصول خام به 300 کیلو کالری و در فرم نهایی حدود 90 کیلو کالری می رسد.