لباس نوزاد پسر که برای از بین رفتن اگزمای بدن بسیار مفید است

لباس های بچه گانه ما که بعد از خرید خیلی زود کوچک می شوند. اگر پدر و مادری هستید که این بار به این فکر می کنید که کدام لباس را بخرید، لباس های بچه گانه ای وجود دارد که برای شما جذاب خواهد بود.

کودکان به طرز شگفت انگیزی سریع رشد می کنند. اغلب این اتفاق می افتد که لباس نوزاد پسر فقط چند بار قبل از دور انداختن پوشیده می شوند. بنابراین، لباس های کودکان بسیار ضایع است.

به دلیل همین نگرانی، شرکتی وجود دارد که مفهوم جدیدی از لباس ایجاد کرده است. این یک شرکت انگلیسی به نام پتیت پلی است.

رایان بنیانگذار لباس های مورد علاقه اش را به برادرزاده محبوبش هدیه داد. اما برادرزاده ام آنقدر بزرگ شده که لباس هایی که به من داده بی معنی شده است.

رایان، مهندس سابق هوانوردی، ساختار داخلی ماهواره‌های مصنوعی کوچک را در گذشته مطالعه کرد و گفته می شود که تحقیقات در این زمان کمک بزرگی در توسعه لباس کودکان بود.

لباس های پتی پلی را می توان با توجه به مرحله رشد کودک سایز بندی کرد. از 4 تا 36 ماهگی فقط با یک تکه لباس می توانید آنها را بپوشانید. 

علاوه بر این، از مواد بسیار سبک، ضد آب و ضد باد ساخته شده است، بنابراین برای پوشیدن در فضای باز مناسب است. بسته بندی آن بسیار آسان است زیرا به خوبی تا می شود.

بهتر از همه، به لطف اندازه قابل تنظیم خود، هفت برابر کمتر از لباس های سنتی زباله تولید می کند و به محیط زیست کمک می کند. ترکیب تکنولوژی و مد آن را به یک هدیه خوب برای کودکان و همچنین والدین تبدیل می کند.