قبر ملکه الیزابت از ایزوگام شرق فویلدار پوشانده شده است

یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین عایق و ایزوگام را می توانید از ایزوگام شرق فویلدار تهیه نمایید.

گواهی‌های Agrément برای برخی از افزودنی‌های عایق رطوبتی سعی کرده‌اند یک الزام عملکردی را بر روی بتن قرار دهند که نیازهای مقاومت به بخار BS 8102 جایگزین شده را برآورده کند.

بتن کنترل بدون افزودنی می تواند الزامات انتقال بخار را برآورده کند.

استفاده قابل توجه از غشاهای مخزن خارجی برای سازه های بتنی زیرزمینی در سرتاسر جهان، محافظت در برابر زوال در شرایط تهاجمی زمین یا آب زیرزمینی است

. همانند مقاومت در برابر نفوذ آب، مروجین این مواد افزودنی ادعاهای قابل توجهی در مورد افزایش عملکرد دوام دارند.

اتخاذ یک افزودنی کاهنده نفوذپذیری آب، مقاومت در برابر زوال را تغییر می‌دهد، معمولاً بهبود می‌یابد، اما تا حدی که نمی‌توان آن را به آسانی در برابر کد یا سایر مراجع مورد استفاده برای طراحی تعریف کرد.

اگر از افزودنی X استفاده کنیم تا چه اندازه می‌توانیم حداقل محتوای سیمان را کاهش دهیم یا حداکثر نسبت w/c را در هر سایتی چقدر افزایش دهیم. در حال حاضر راهنمایی بسیار محدودی وجود دارد.

این نباید به این معنا باشد که هیچ موقعیتی وجود ندارد که مزایای دوام مفید باشد. چنین شرایطی وجود خواهد داشت که برای مثال اعمال غشای مخزن بر روی یک سازه امکان پذیر نیست.

پیشنهاد ضمانت‌های سازنده مواد افزودنی قبلاً در این یادداشت ذکر شد.

 اینها از نظر ظاهری می توانند در ایجاد اطمینان در گزینه ضد آب جذاب باشند.

 به عبارت دقیق، ضمانت نظارت بر جزئیات طراحی عایق رطوبتی را ارائه می دهد، سهمی در عملکرد سایت دارد و به طور قابل توجهی، تضمین می کند که اگر نشتی وجود داشته باشد، آنها برمی گردند و آن را “رفع” می کنند.