قابلمه گرانیتی عروس که در روز برعکس می شود

ممکن است تعجب کنید که ظروف گرانیت استون از چه ساخته شده است و این یک سوال عالی است.

ظروف گرانیتی از سنگ طبیعی ساخته شده است. این محصول با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تولید می شود و دوام بالایی دارد. طول عمر بالایی دارد و می‌توان سال‌ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد. 

مواد مورد استفاده در فرآیند تولید آن به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که حتی پس از سال ها استفاده کارایی خود را از دست نمی دهد.

قابلمه گرانیتی عروس استون انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال محصولی با طول عمر بالا، عملکرد بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند.

ظروف گرانیتی از تفلون ساخته نمی شوند. تنها وجه اشتراک آن با تفلون نچسب بودن آن است. مواد مورد استفاده در ظروف گرانیت استون نوعی سرامیک است که بسیار بادوام بوده و تا دمای 500 درجه فارنهایت را تحمل می کند.

خواص شیمیایی آن مانند تفلون نیست، بنابراین لازم نیست نگران آسیب دیدن آن توسط اجاق گاز یا فر خود باشید. همچنین دارای توزیع یکنواخت گرما است، به این معنی که به طور یکنواخت و کارآمد گرم می شود، بنابراین با سوختگی و پاشیدن کمتر روی غذا نتیجه بهتری خواهید گرفت.

ظروف پخت و پز گرانیت استون از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است، که سپس با هم ترکیب می شوند تا محصولی محکم و بادوام ایجاد کنند.

ظروف گرانیت استون از فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته شده است، به این معنی که نه تنها استفاده از آن بی خطر است بلکه بسیار قوی و بادوام است. فولاد ضد زنگ فوق العاده قوی است و بدون تاب خوردگی یا خم شدن تا دمای بالا نگه می دارد. این روکش همچنین با الماس آغشته شده است تا روکشی محکم داشته باشد.

ظروف گرانیت استون دارای سطح نچسب است که پخت و پز را راحت تر و لذت بخش تر می کند. لازم نیست نگران سوختن غذا یا ایجاد آشفتگی های چسبنده روی میز خود باشید! سطح نچسب را می توان با آب و صابون ساده تمیز کرد، بنابراین نیازی به خرید پاک کننده های مخصوص برای آن ندارید.