فلفل سیاه 50 گرمی را بخورید تا برای همیشه سالم بمانید

فلفل سیاه نه تنها طعم زیادی به وعده های غذایی شما می دهد، بلکه برای مغز شما معجزه می کند. فلفل سیاه به عنوان یک تقویت کننده زیستی عمل می کند، به این معنی که به عنوان یک تقویت کننده طبیعی برای سایر مواد فعال عمل می کند.

به همین دلیل است که از آن به عنوان یک عنصر در بسیاری از مکمل ها نیز استفاده می شود.

در این مقاله شما را با فواید شگفت انگیز فلفل سیاه برای مغز آشنا می کنیم.

فلفل سیاه 50 گرمی نه تنها طعم زیادی به وعده های غذایی شما می دهد، بلکه برای مغز شما معجزه می کند.

فلفل سیاه 50 گرمی

فلفل سیاه به عنوان یک تقویت کننده زیستی عمل می کند، به این معنی که به عنوان یک تقویت کننده طبیعی برای سایر مواد فعال عمل می کند.

به همین دلیل است که از آن به عنوان یک عنصر در بسیاری از مکمل ها نیز استفاده می شود. در این مقاله شما را با فواید شگفت انگیز فلفل سیاه برای مغز آشنا می کنیم.

فلفل سیاه (Piper nigrum) به طور جهانی مورد استفاده قرار می گیرد و به گفته دانشگاه پرینستون، پرمصرف ترین و مبادله ترین ادویه در جهان است [1].

گاهی اوقات حتی به آن ” سلطان ادویه ها” می گویند، سرشار از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است که می تواند به بیماری های تنفسی، کم خونی، سوء هاضمه و سرماخوردگی کمک کند.

طعم دانه های فلفل بسیار تند است زیرا یک ماده بسیار خاص دارد : پیپرین ! مقدار پیپرین در فلفل سیاه معمولاً بین 6/4 تا 7/9 درصد است.

با این حال، پیپرین به اندازه کپسایسین موجود در فلفل قرمز گرم نیست. علاوه بر پیپرین، سایر اجزای مهم فلفل سیاه عبارتند از: پلیتورین، گینه، پیپنوهین، تریکوستاکین و پیپرونال.