فریم عینک طبی پورشه دیزاین فوتبالیست معروف با روکش طلا از اروپا سفارش داده شد

قبل از شروع، مهم است که به یاد داشته باشید که پیدا کردن تناسب مناسب یک علم دقیق نیست.

این اعداد باید به شما ایده دهند که چه فریم هایی برای شما مناسب تر است، و تیم خدمات مشتریان ما متخصص هستند که به شما کمک می کنند سبک و اندازه ای را پیدا کنید که برای اندازه و شکل صورت شما عالی است.

اندازه های فریم عینک طبی پورشه دیزاین شما ممکن است نزدیکتر از چیزی باشد که فکر می کنید. معمولاً سازنده قاب، اعداد سایز را در قسمت داخلی شقیقه های عینک چاپ می کند. گاهی اوقات آنها آنها را روی پل چاپ می کنند.

اگر نمی توانید اندازه های عینک خود را پیدا کنید یا اعداد آن فرسوده شده است، می توانید اندازه های خود را با استفاده از یک عینک که از قبل مناسب شماست، محاسبه کنید.  

فریم عینک طبی پورشه دیزاین

1. کل قاب: به صورت افقی اندازه گیری کنید  عرض فریم را در داخل شروع کنید. لبه خط کش خود را روی قاب خود قرار دهید و از لولای چپ به سمت راست اندازه بگیرید.

2. پل و لنزها: عرض پل را اندازه بگیرید و آن اندازه را از عرض فریم کم کنید. این به شما اندازه گیری قاب ها را به تنهایی می دهد. برای محاسبه عرض لنز، این عدد را به نصف تقسیم کنید.

3. بازوها: طول بازو را اندازه بگیرید. خط کش خود را در لولا قرار دهید و مستقیماً تا دورترین انتهای معبد اندازه بگیرید.

اگر اولین بار است که عینک می‌خرید یا از نحوه تناسب عینک فعلی خود راضی نیستید، می‌توانید از ابتدا شروع کنید و صورت خود را اندازه بگیرید تا اندازه عینک ایده‌آل خود را بیابید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک خط کش است (و شاید یک دوست برای کمک).

به آینه نگاه کنید یا یک عکس سلفی از کناره بگیرید تا ببینید پل بینی شما از کجا شروع می شود و بینی شما چقدر پهن یا باریک است.

اگر پل شما کم (سطح یا زیر مردمک) یا باریک باشد، اندازه پل شما عدد پایینی خواهد بود (بین 16-18). اگر بالا (بالاتر از مردمک های شما) یا پهن باشد، به شماره پل بزرگتر (بین 19-21) نیاز خواهید داشت.

عینک بریج پایین ما به طور خاص برای افرادی با پل بینی کم، گونه های بلند یا صورت های پهن طراحی شده است. 

نکات بیشتری در مورد انتخاب عینک برای اندازه مناسب پل خود را در زیر بیابید.