طراحی با کیفیت مبل های بیمارستانی در سلامتی افراد تاثیر دارد

نیازهای صندلی از یک مرکز به متن تشکر از همسر مرکز دیگر بسیار متفاوت است. ما می دانیم که اگر در حال طراحی اتاق بیماران بیمارستان هستید، راحتی و تمیزی اولویت اصلی شماست. با این حال، برای لابی اداری، نیاز شما ممکن است بیشتر بر گزینه های طراحی و دوام متمرکز باشد.

در Blockhouse، ما یک تولید کننده مبلمان قراردادی هستیم که بر ایجاد مبلمان بادوام و راحت تمرکز کرده ایم که نیاز شما را، مهم نیست که چقدر خاص باشد، برآورده می کند و برای چندین دهه جدید به نظر می رسد.

هر قطعه ای که ما طراحی و تولید لباس چرم بچه گانه می کنیم هدف خاصی را برای کاربردهای مختلف انجام می دهد. چه در حال طراحی یک سالن دانشجویی، اتاق انتظار، اتاق بیمار یا هر قسمت نشیمن دیگری باشید، ما برای هر فضا راه حل هایی داریم.

صرف نظر از نوع سالنی که طراحی می‌کنید – چه برای زندگی دانشجویی، امکانات مراقبت‌های بهداشتی، ساختمان‌های دولتی، ادارات یا هر فضای دیگری – ما یک راه‌حل نشستن مناسب داریم.

مبل

به عنوان مثال، هنگام طراحی مبلمان مبل استیل ملایر قراردادی برای مسکن دانشجویی، تیم ما روی دوام، راحتی و طراحی مدرن تمرکز دارد.

آخرین خط صندلی آموزش عالی ما، Astro، برای سالن های دانشجویی و دیگر فضاهای استراحت در اطراف محوطه دانشگاه طراحی شده است. Astro بسیار بادوام است – ترم بعد از ترم ادامه خواهد داشت – و همچنین مدرن و شیک است تا برای دانشجویان جذاب باشد.

خط نشیمنگاه Czar ما یکی دیگر گنجشک از راه‌حل‌های عملی صندلی برای مشاغل و دانش‌آموزان است، با گزینه‌های قابل تنظیم مانند پریز برق که درست در بازوهای صندلی تعبیه شده است تا بتوانید تا زمانی که نیاز دارید به برق متصل شده و به راحتی کار کنید.

  • منابع:
    1. Contract Furniture Seating Solutions for Every Space
  • تبلیغات: 
    1. بادبادکی که با نخ پنبه ساخته شده بود به ایستگاه فضایی رسید
    2. با بیمه عمر 200 سال عمر کنید
    3. دستگاه تست قند خون که با تنفس میزان قند خون را می‌سنجد!
    4. با استفاده از acu خودرو می توانید دکل اینترنت همراه بسازید