ساعت پلیس مردانه که اعتیاد افراد را نشان می دهد

برینگ با طراحی یکنواخت عرضه می شود. از آنجایی که بدنه و دستبند ساعت پلیس مردانه از تیتانیوم ساخته شده است، وزن ساعت مچی مردانه بسیار کم است. تنها با 75 گرم وزن، برینگ به سختی روی مچ دست احساس می شود.

چیزی که به وزن کم ساعت مچی نیز کمک می کند قطر آن است. این همچنین برای یک ساعت مردانه نسبتا کوچک است. تنها 39 میلی متر قطر به برینگ کمک می کند تا تاثیر باریکی داشته باشد.

این یک ساعت پلیس مردانه بسیار زیبا و شیک برای مردانه است.

تمام سطوح ساعت تیتانیومی مات برس خورده است و بنابراین به طور فزاینده ای ساده به نظر می رسد. همچنین به ندرت لهجه های بلند روی صفحه نمایش وجود دارد. تنها چیزی که احتمالاً دست دوم زرد است، اگرچه این به سختی به چشم می خورد.

شماره گیری بسیار ساده است، اما مقیاس 12 و 24 ساعته وجود دارد. چیزی که من به خصوص در مورد مدل دوست دارم این است که کریستال یاقوت کبود تنها بخش بسیار کوچکی از قاب است. تقریباً به نظر می رسد که جلوی صفحه شناور است.

با توجه به شیشه یاقوت کبود ضد خش، ساعت مردانه به خوبی برای زندگی روزمره شما محافظت می شود. علاوه بر این، مقاومت 5 بار در برابر آب وجود دارد که به شما امکان می دهد ساعت را روی مچ خود دوش بگیرید.

به طور کلی، ساعت مردانه برینگ یک همراه بسیار زیبا و شیک است. چه در زندگی روزمره و چه به عنوان یک ساعت لباس، ساعت تیتانیومی تاثیر خوبی می گذارد. به لطف شیشه یاقوت کبود، ساعت می تواند برای مدت طولانی در شرایط خوبی باقی بماند.

پردازش Withings ScanWatch در سطح فوق العاده ای است. صفحه توسط یک کریستال یاقوت کبود مقاوم و ضد خش محافظت می شود.

متأسفانه، شیشه یاقوت کبود به اندازه کافی ضد انعکاس نبود، بنابراین شیشه بیشتر از آنچه که در مورد ساعت های لوکس وجود دارد، منعکس می شود.

قاب فولادی ضد زنگ نیز تاثیر خوبی بر جای می گذارد. در مقایسه با سایر ساعت های هوشمند، ScanWatch با وزن 85 گرم نسبتا سنگین است.

در نتیجه، این مدل راحتی پوشیدن با کیفیت بالایی را ارائه می دهد. بدنه ساعت مردانه 42 میلی متری با روکش خط تزئین شده است. از سوی دیگر، با 38 میلی‌متر، قاب‌ها تا حدی براق می‌شوند. این ساعت همچنین تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است و برای استفاده روزمره ایده آل است.

حتی می توانید تمرین شنای خود را با ساعت مردانه هیبریدی دنبال کنید.

ScanWatch با قیمتی کمتر از 300 یورو یک ساعت مردانه ارزان قیمت نیست. با این حال، ScanWatch عملکردهای مفید بسیاری را در مقایسه با یک ساعت معمولی ارائه می دهد و هنوز هم تاثیر زیبایی بر جای می گذارد.