زغال اکتیو پرندگان بهترین ماسک صورت برای از بین بردن لک ها

برخلاف تصور رایج، پرندگان در روز مقدار قابل توجهی غذا را نسبت به وزن خود هضم می کنند. اگر مقدار غذای جذب شده روزانه توسط یک طوطی طوطی (تقریباً 2 قاشق قهوه خوراک دانه، اگر تا حدودی مقایسه شود) 70 کیلوگرم است.

 این مقدار وزنی است که انسان می تواند هضم کند. این انسان برای رسیدن به سطح پرنده در طول روز به 22 کیلوگرم نیاز دارد. نیاز به هضم غذا دارد.

پرندگان دندان ندارند، در حالی که در پرندگان چندین معده یکی پس از دیگری قرار دارند. یکی از آنها دوره است. اینجا غذا له می شود. این کار با انقباض قوی سنگریزه های کوچکی که پرنده می بلعد و ماهیچه ها انجام می شود.

 دانه ها به راحتی بین این سنگریزه ها می شکنند. به همین دلیل است که همیشه برای استفاده پرندگان باید زغال اکتیو پرندگان قرار داد.

پرندگان خیلی سریع هضم می شوند. حذف بقایای غذا در عرض 1-2 ساعت پس از جذب آنها انجام می شود. بنابراین غذای پرنده شما باید دائماً برای خوردن او آماده باشد. آب نیز نیاز به تجدید مداوم دارد.

پرندگان قادر به سنتز ویتامین ها از غذا نیستند. این ویتامین ها باید با توجه به نیاز پرندگان به آنها داده شود. سلامت پرنده شما قبل از هر چیز به کیفیت خوراکی که به آنها ارائه می دهید بستگی دارد. همچنین دانستن نیازهای آنها به ویژه در هنگام پوست اندازی و پرورش بسیار مهم است.

پرندگان این گروه دارای سه مصرف خوراک متفاوت هستند. کسانی که مخلوط دانه مصرف می کنند: خوراک آنها گاهی با برخی مواد مغذی، مواد معدنی و ویتامین ها تکمیل می شود.

 کسانی که دانه ها را با مواد افزودنی مصرف می کنند: حاوی ترکیبی از مواد معدنی و ویتامین ها است. کسانی که گلوله یا خوراک اکسترود شده مصرف می کنند.

آنها با خوراک هایی مانند آفتابگردان، بادام زمینی تکمیل می شوند. به طور کلی دانه ها و آجیل ها پس از جدا شدن پوسته ها داده می شود. خوراک پلت به این دلیل مفید است که از نظر انرژی و مواد مغذی متعادل است و از انتخاب خوراک جلوگیری می کند. مصرف آب در تغذیه بذر مهم است.

علاوه بر دانه، پروتئین های حیوانی، کلسیم، کاروتن، ویتامین C و ویتامین های گروه B را می توان به عنوان افزودنی مصرف کرد. در طول دوره پرورش، تغذیه مقدماتی با خوراک های غنی از پروتئین، کلسیم و ویتامین ها سه هفته قبل از شروع تخم ریزی انجام می شود.