زعفران سحرخیز عمده در بازار تهران زیر قیمت به فروش می رسد

همانطور که حتماً همه شما شنیده اید زعفران سحرخیز عمده دارای خواص شگفت انگیز بسیاری می باشد.

در زمان های قدیم، مردم از زعفران در مواد افیونی به عنوان مسکن یا مسکن استفاده می کردند. مطالعات نشان می دهد که زعفران خلق و خو را بالا می برد و با استرس اکسیداتیو مبارزه می کند.

 زعفران به طور کلی برای مصرف در تمام سنین در دوزهای تجویز شده بی خطر است.

زعفران حاوی رنگدانه های زیر است:  

  • کروسین
  • کروستین
  • پیکروکوسین
  • سافرانال

فواید و کاربردهای زعفران به دلیل وجود این ترکیبات برجسته است. کاروتنوئیدها مانند کروسین و کروستین مسئول رنگ قرمز زعفران هستند.

خاصیت ضد افسردگی دارند. مطالعات نشان می دهد که آنها همچنین از سلول های مغز در برابر آسیب های پیشرونده محافظت می کنند، التهاب را بهبود می بخشند، اشتها را کاهش می دهند و به کاهش وزن کمک می کنند.

زعفران

کامپفرول موجود در گلبرگ های گل زعفران دارای چندین فواید برای سلامتی است. به عنوان مثال، التهاب را کاهش می دهد، خواص ضد سرطانی دارد و به عنوان یک ضد افسردگی عمل می کند.

در نهایت سافرانال به عطر و طعم متمایز زعفران کمک می کند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که به بهبود حافظه و توانایی یادگیری شما کمک می کند و خلق و خوی شما را بهبود می بخشد.

 همچنین از سلول های مغز شما در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند.

زعفران حاوی ترکیبات گیاهی مختلفی است که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند. 

این آنتی اکسیدان ها عبارتند از کروسین، کروستین، سافرانال و کامفرول. آنها به محافظت از سلول های شما در برابر استرس اکسیداتیو و رادیکال های آزاد کمک می کنند.

زعفران روحیه شما را بالا می برد. دلیل آن سافرانال است که یک آنتی اکسیدان است. بسیاری از مکمل ها از زعفران استفاده می کنند زیرا برای درمان افسردگی خفیف تا متوسط ​​موثر است.