رنگ ساختمانی لیمویی به جای رنگ مو در آرایشگاهی استفاده شد

همانطور که می دانید رنگ ساختمانی لیمویی یکی از پر طرفدارترین رنگ ها می باشد.

کارخانه‌های آهن‌سازی زیر آب، پایه‌های بتنی، سطوح چوبی و لوله‌های آهنی اغلب رنگ‌های قیری پیدا می‌کنند. هنگامی که روی فلزات اعمال می شود، به مقاومت در برابر خوردگی نیز کمک می کند.

این رنگ از ترکیب ذرات آلومینیوم با لاک روغن ساخته می شود. در برابر خوردگی، برق و آب و هوا مقاوم است. رنگ آلومینیوم به طور گسترده بر روی فلزات و چوب استفاده می شود، با استفاده های خاص از جمله مخازن گاز، مخازن نفت، لوله های آب و رادیاتور.

این رنگ اغلب به دلیل مقاومت شیمیایی منحصر به فرد خود، همانطور که از نام آن نشان می دهد، متمایز می شود. از روغن بذر کتان، ماسه ریز و روی کروم تولید می شود.

این نوع رنگ دارای رنگ مشکی استاندارد است و اغلب روی لوله ها یا سایر سطوح فلزی استفاده می شود. این رنگ قادر است با محدود کردن عبور مستقیم آب و هوا به فلز از خوردگی جلوگیری کند.

رنگ

این پوشش ها به عنوان یک مانع عمل می کنند، مواد خورنده و ترکیبات شیمیایی را از تماس مستقیم خارج می کند.

برای ساخت این رنگ معمولا از آمیل استات، ورق های سلولوئیدی و فیلم های عکاسی استفاده می شود. روغن کرچک ممکن است برای تقویت چسبندگی استفاده شود و سطوح به راحتی تمیز شوند. شستن رنگ پس از خشک شدن نیز امکان پذیر است.

این نوع رنگ به دلیل سرعت خشک شدن، سختی و سطح صاف تر و همچنین مقاومت در برابر آب، اسیدها و دود مشخص می شود. اتومبیل ها و هواپیماها بهترین مکان برای استفاده از رنگ سلولزی هستند.

مهم ترین نقطه ضعف این رنگ ثابت شده است که قیمت آن است. با این حال، سرمایه گذاری ارزشمند است.

آب اغلب به عنوان رقیق کننده در این نوع رنگ استفاده می شود و در طیف گسترده ای از رنگ ها وجود دارد. به سرعت خشک می شود و پوشش زیادی ایجاد می کند.

برخی از رایج ترین کاربردهای رنگ پلاستیک عبارتند از: دال ها، سقف ها، دیوارهای اتاق های نمایش، سالن ها، نمایشگاه ها و سایر سازه های مشابه و عرشه ها.

اگر نمی خواهید کیفیت را کاهش دهید و ارزش پول خود را می خواهید، باید روی نوع مناسب رنگ سرمایه گذاری کنید. بدون شک باید یک نقاش حرفه ای استخدام کنید.

هر نوع رنگی به طور خاص برای مصارف مختلف ایجاد می شود. همچنین مهم است که بدانیم انتخاب رنگ با کیفیت بالا در نهایت می تواند در هزینه های پروژه صرفه جویی کند و در عین حال عملکرد را به طور مداوم افزایش دهد.