دکتری با کلاه ایمنی جی اس پی جمجمه بیمار را ترمیم کرد

کلاه ایمنی اغلب شامل مارک های مواد تشکیل دهنده ای است که ایمنی و استاندارد کلاه ایمنی را افزایش می دهد.

این برای اطمینان از اینکه می تواند در برابر ضربه ها مقاومت کند و بهتر سقوط کند. یا در صورت بروز حادثه ای که فرد قادر به برقراری ارتباط صحیح با خود نیست، دست یاری دراز کند.

برخی از مارک های مواد تشکیل دهنده محبوب کلاه ایمنی جی اس پی در صنعت ساخت و ساز عبارتند از:

کلاه ایمنی جی اس پی

  • twICEme® ، که کلاه ایمنی را هوشمند می کند. با استفاده از twICEme® در کلاه خود، اطلاعات ایمنی مانند شناسه پزشکی، جزئیات بیمه، و شماره تلفن در اختیار عزیزانتان قرار می‌گیرد با ضربه زدن به تلفن هوشمند.
  • MIPS سیستم حفاظت از ضربه چند جهته برای کاهش نیروهای چرخشی که ممکن است باعث آسیب شوند طراحی شده است. نیروهای چرخشی یکی از آسیب‌رسان‌ترین نیروها برای مغز هستند، زیرا سر ما طوری ساخته شده است که در برابر ضربه‌های مستقیم مقاومت کند، نه سر خوردن یا نیروهای چرخشی.
  • Koroyd فناوری است که در آن پوسته بیرونی از لوله های کوچکی ساخته می شود که در اثر ضربه فرو می ریزد و یک بالشتک محافظ در برابر ضربه های سخت ایجاد می کند. بنابراین، می تواند تا حدودی ضربه به سر را به حداقل برساند.

کلاه ایمنی اغلب به دلایل بالا گرانتر از کلاه ایمنی معمولی است. آنها اغلب گواهینامه ها و استانداردهای ایمنی سفت و سخت تری را پاس می کنند، ضربه های بیشتر و بار بیشتری را تحمل می کنند و برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. تا آنجا که ایمنی پیش می رود، کلاه ایمنی محافظت بیشتری نسبت به کلاه سخت ارائه می دهد.

ما به مقایسه برخی از بهترین کلاه ایمنی ساختمانی در بازار خواهیم پرداخت و جزئیات مهمی را برای انتخاب آگاهانه در اختیار شما قرار خواهیم داد. بنابراین، بیایید با یکی از بهترین کلاه ایمنی که ممکن است برای نیروی کار ساختمانی خود استفاده کنید، شروع کنیم.

اگر ضربه به اندازه کافی سخت باشد، هیچ تجهیزات محافظ شخصی هرگز نمی تواند شما را نجات دهد. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که همیشه بر ایمنی در محل کار تمرکز کنید و هرگز در وهله اول خود را در معرض خطر قرار ندهید.

فرآیندهای سفت و سخت و استانداردهای ایمنی بالا در محیط، بیش از تجهیزاتی که می‌توانند محافظت کنند.

با این گفته، اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، ممکن است خوشحال باشید که یک کلاه ایمنی بالاتر را برای محافظت از خود انتخاب کرده اید.