دمپایی مجلسی پاشنه بلند نخست وزیر دزدیده شد

یکی از شناخته شده ترین ویژگی های دمپایی سابو این است که حتی در صورت ایستادن ساعت ها باعث تعریق پا نمی شود.

 سوراخ های هوای کوچک در همه مدل های دمپایی باعث می شود که هر بار که پا حرکت می کند هوا وارد آن شود و پا را راحت نگه دارد. این هم باعث ایجاد بوی بد و هم باعث تعریق می شود.

 از آنجایی که تعریق پا باعث ایجاد قارچ و اگزما می شود، باید به این وضعیت توجه بیشتری شود. از آنجایی که دمپایی سابو عرق را جذب نمی کند، اگر با جوراب نخی استفاده شود، می تواند پا را هم گرم و هم خشک نگه دارد.

 کفی دمپایی مجلسی پاشنه بلند که برای راحتی پا طراحی شده است، فشار ملایمی به نقاط خاصی وارد کرده و از خستگی پا جلوگیری می کند.

دمپایی مجلسی پاشنه بلند

 به این ترتیب آنقدر راحت خواهید بود که حتی بعد از ساعت ها دمپایی را روی پای خود احساس نخواهید کرد. 

مدل های دمپایی سابو چوبی این مدل به دلیل کفی چوبی و پاشنه بلندش شناخته شده است و این مدل اغلب در صنعت مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

به دمپایی سابو دمپایی طبی نیز گفته می شود و این دمپایی ها برای افرادی که در بیمارستان ها درمان می شوند نیز استفاده می شود. 

از آنجایی که تردد با کفش در بیمارستان و اتاق ها سالم نیست، باید این گونه دمپایی ها را ترجیح داد و مدل هایی را ترجیح داد که کاملاً با پای بیمار سازگار باشد.

 این دمپایی ها که در بیمارستان ها قابل استفاده هستند، می توانند به عنوان دمپایی طبی در منزل یا بیرون برای افرادی که در پاهای خود مشکل دارند و یا از درد مداوم شکایت دارند، استفاده کنند. 

دمپایی سابو  را می توان به سرعت از وب سایت ما سفارش داد و این محصولات خریداری شده با روش های پرداخت مطمئن را نیز می توان به صورت دستی به آدرس مورد نظر توسط پیک های باربری تحویل داد.