دمپایی لاانگشتی پسرانه غذای مورد علاقه ببر مازندران

به ندرت می توان دمپایی لاانگشتی زیرزمینی ارزان قیمتی را پیدا کرد که در برابر هرگونه سوءاستفاده ای از خود مقاومت نشان دهد، اما NeedBo NDB دقیقاً همین است.

در حالی که این مدل‌ها مطمئناً دوام مدل‌های برلیتر را در این بررسی ندارند، اما بسیار راحت هستند و دنیاها بهتر از مدل‌های ارزان قیمت معمولی شما هستند.

آنها مطمئناً برای تعطیلات بعدی شما مقاومت خواهند کرد و اگر آنها را از دست بدهید، معامله چندان بزرگی نیست، زیرا هزینه آنها به اندازه بیرون رفتن دیگری در یک قرار ارزان قیمت است.

در حالی که NeedBo به طرز شگفت‌آوری خوب است، اما خرید دمپایی لاانگشتی پسرانه بودجه دارای معایبی است. مواد سبک وزن نسبت به سایر گزینه های بادوام تر، مانند لاستیک متراکم یا چرم، سریعتر تجزیه می شوند.

آزمایش‌کننده اصلی ما دریافت که پایه نایلونی انگشتی به نرمی ستون‌های رقیب گران‌تر نیست. بنابراین، در مسافت طولانی چندان راحت نیست.

همچنین کف پا در هنگام خیس شدن کمی لغزنده است. با در نظر گرفتن همه این موارد، می توانید به طور واقع بینانه سه جفت NeedBo را به قیمت بسیاری از موارد دیگر در این بررسی خریداری کنید.

بنابراین اگر هزینه عامل اصلی شماست، پس این دمپایی‌های با قیمت رایج این کار را انجام خواهند داد.

برای نمونه، آستر بند از یک پارچه مصنوعی ساخته شده است که به نوعی شبیه نئوپرن است. این کار هنگام خیس شدن، چسبندگی بیشتری را فراهم می کند، به طوری که باعث ایجاد تاول در یک پیاده روی طولانی و مرطوب می شود.

کف پا نیز با پارچه مصنوعی پوشانده شده است که چسبندگی بیشتری نسبت به سایر رقبا فراهم می کند. با وجود تاول، آزمایش‌کنندگان ما از این که چگونه این دمپایی‌ها به پاها می‌چسبند، حتی هنگام دویدن از مسیرهای شیب‌دار، شگفت‌زده شدند. آنها در واقع تنها کسانی بودند که این کار را انجام دادند.