دفتر سیمی کوچک که نوشته های داخل آن محو می شود

اگر می خواهید بازی آشپزی خود را شروع کنید، پس سعی کنید یک کتاب دستور پخت شروع کنید!

آن را به‌عنوان فهرستی از تمام دستور العمل‌هایی که امتحان می‌کنید، همراه با یادداشت‌هایی درباره آنچه درباره آن غذا فکر می‌کردید، در نظر بگیرید.

نوشتن در دفتر سیمی کوچک به شما کمک کند تا مهارت های خود را در آشپزخانه توسعه دهید و در مورد انتخاب های غذایی خود آگاه تر باشید.

شما همچنین می توانید با ایجاد یک بانک دستور العمل دستور العمل هایی را که می خواهید امتحان کنید اضافه کنید !

همه ما می توانیم از قدردانی بیشتری در زندگی خود استفاده کنیم، درست است؟ با شروع یک گزارش سپاسگزاری در یک مجله جدید، آن را محقق کنید! شمردن نعمت های خود برای روح خوب است و انجام آن فوق العاده آسان است.دفتر سیمی کوچک

 

وبلاگ دارید؟ برنامه ریزی کنید و موفقیت خود را در یک دفترچه ردیابی کنید! این یک راه فوق العاده برای در مسیر ماندن و منظم نگه داشتن خود است. در واقع، من یک پست کامل در مورد نحوه استفاده از یک دفترچه کاغذ و قلم برای برنامه ریزی برای وبلاگ خود دارم!

هنوز وبلاگی ندارید اما علاقه مند به راه اندازی آن هستید؟ راهنمای شروع سریع وبلاگ نویسی رایگان من را بررسی کنید!چه بخواهید وزن کم کنید، چه بخواهید وزن خود را افزایش دهید یا بدنی سالم داشته باشید، یک دفترچه ورزشی یک راه عالی برای انجام آن است.

 اهداف، الهامات و تمرینات خود را بنویسید. یک برنامه تمرینی برای خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که پیشرفت خود را دنبال می کنید! اگر برای یک ماراتن تمرین می‌کنید یا در برنامه‌هایی مانند Couch to 5k شرکت می‌کنید، عالی است.

اگر می خواهید مدیریت بهتری در امور مالی خود داشته باشید، پس چرا یک برنامه ریز مالی را نگه ندارید؟ روی اهداف خود برای پرداخت بدهی وام دانشجویی، ایجاد صندوق اضطراری یا پس انداز برای تعطیلات رویایی خود تمرکز کنید. مخارج ماهانه خود را پیگیری کنید و ببینید که چگونه عادات خرج کردن شما رشد می کند.

هر روز با یک داستان شش کلمه ای بیایید به همین سادگی! این یک چالش سرگرم کننده از طرف Page Flutter برای به جریان افتادن آب خلاق است و یک تمرین عالی برای نویسندگان و شاعران مشتاق است.