دستمال کاغذی عمده سافتلن بهترین آبرسان برای پوست شما

دستمال‌های تزئینی تا حدی با نخ طلا دوزی شده و با الماس ارائه می‌شد. در حدود 60 × 50 سانتی متر، آنها بسیار بزرگتر از دستمال های پارچه ای امروزی بودند.

پس از امکان ساخت دستمال کاغذی عمده سافتلن به صورت صنعتی، این یکنواختی خنثی شد. به عنوان اولین اقدام، دستمال‌ها با مونوگرام گلدوزی می‌شدند.

 اختصارات تزئین شده هنرمندانه صاحبان نه تنها از بیرون عالی به نظر می رسید، بلکه به فردیت دستمال نیز کمک می کرد، زیرا هیچ کدام شبیه دیگری نبود.

در سال 1785، توماس بل فرآیند چاپ رولی را اختراع کرد . این باعث شد که دستمال ها با رنگ چاپ شوند. در این فرآیند غلتک های فشاری که دارای نقش های حکاکی شده اند رنگ را به پارچه منتقل می کنند. حداکثر 16 قرقره را می توان به طور همزمان استفاده کرد

دستمال

اینها روی دوک ها هستند و روی پد چاپ فشار داده می شوند. جوهرهای چاپ بر روی غلتک ها از مخزن جوهر اعمال می شود. هر غلتک مربوط به یک رنگ است.

 با این حال، این گزینه چاپ فقط می تواند در مواردی که دسته های بزرگتر به صورت مقرون به صرفه باشد، استفاده شودقرار بود چاپ شوند، زیرا تغییر غلتک‌های چاپ به زمان تنظیم طولانی نیاز داشت. 

این روش با عملکرد بالا مشخص شد. این بدان معناست که تا 5000 متر پارچه در ساعت قابل چاپ است. چاپ رولو مقرون به صرفه و موثر روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نه تنها از فرآیندهای چاپ استفاده شد. در اوایل سال 1809، جان هیثکوات تکنیک تولید صنعتی توری را توسعه داد. دستمال های چاپی به زودی مانند روزنامه مورد استفاده قرار گرفتند.

 رویدادهای سیاسی مانند انقلاب فرانسه، نقشه های جهان و کاریکاتورها از جمله موتیف های محبوب مصرف کنندگان بودند. جان چرچیل، اولین دوک مارلبورو ، دستاوردهای نظامی خود را در سال 1702 روی دستمال چاپ کرد و سخنرانی خود را در پارلمان در سال 1710 ایراد کرد.

 در سال 1870، در طول جنگ فرانسه و پروس، دستمال هایی با دستورالعمل استفاده از تفنگ بین سربازان توزیع شد.

اندازه دستمال کاغذی به عهده سازندگان است. تابع هیچ استاندارد DIN نیست. دستمال کاغذی برند تمپو تقریبا مربعی در ابعاد 21 × 20.5 سانتی متر و سفید است.