جوراب واریس سیگواریس بالای زانو در سال آینده دچار بحران می شود

آیا برای واریس باید جوراب های فشاری بپوشم؟ پاسخ این است که ممکن است تعجب کنید که چقدر کمک می کنند.

اگر تورم پا دارید، به طور کلی مشکلی با فشار مایع در وریدهای تجمع یافته در ساق پا است. این اغلب به دلیل نارسایی وریدی و واریس است. تورم می تواند ناراحت کننده باشد.

همچنین می تواند به پوست آسیب برساند و منجر به قهوه ای یا تحریک پوست یا تجزیه پوست با زخم های وریدی شود.

اولین گامی که برای بیماران مبتلا به تورم ساق پا پیشنهاد می‌شود، استفاده از جوراب واریس سیگواریس بالای زانو برای کمک به فشرده‌کردن ساق پا و فشار دادن مایع به رگ‌های سالم‌تر است تا در پاها جمع نشود.

همچنین، شلنگ فشاری اغلب پس از درمان‌های واریس مانند ClosureFast RFA یا اسکلروتراپی استفاده می‌شود.

جوراب واریس سیگواریس بالای زانو

در نهایت، برخی از شرکت‌های بیمه به آزمایشی نیاز دارند که شامل شیلنگ فشرده‌سازی به‌عنوان یک رویکرد محافظه‌کارانه و غیرجراحی برای مدیریت علائم ورید پا قبل از اجازه دادن به جلسه درمان واریس باشد.

بنابراین شنیدن در مورد جوراب های فشاری هنگام مراجعه به پزشک بسیار رایج است. اینطور نیست که همه بیماران برای همیشه به آنها نیاز داشته باشند، اما بسیاری از بیماران آنها را در سفر درمان رگ خود مفید خواهند یافت.

چیزی که واقعا کمک می کند این است که درباره گزینه ها بیاموزید تا بیمار بتواند بهترین جوراب را برای مورد خاص خود انتخاب کند.

هنگامی که در مطب ما، همانطور که در این ویدئو توسط دکتر جنتیل در مراکز تخصصی Inovia Vein در Happy Valley، اورگان در این ویدئو توضیح داده شده است، ما اغلب به بیماران در مورد گزینه های درمان فشرده سازی توصیه می کنیم.

جوراب‌های فشاری لباس‌های الاستیکی هستند که در اطراف ساق پا می‌پوشند و اندام را فشرده می‌کنند. این امر قطر وریدهای متسع را کاهش می دهد و باعث افزایش سرعت جریان خون وریدی و کارایی دریچه می شود.

فشرده سازی به کاهش فشار وریدی کمک می کند، از تجمع وریدی جلوگیری می کند و پاهای سنگین، درد و تورم را تسکین می دهد.

جوراب‌های فشرده مدرن فشار راحت بر روی پاها وارد می‌کنند و جریان خون را افزایش می‌دهند و در عین حال فشار روی رگ‌ها را کاهش می‌دهند.

این ابزار ساده و در عین حال موثر، بیماری های رایج پا مانند تورم، ناراحتی و درد را تسکین می دهد. آنها برای مدیریت علائم مرتبط با وریدهای واریسی و سایر مشکلات سیاهرگی مانند لخته شدن خون در پاها یا ادم لنفاوی بسیار مفید هستند.