جست و جوی مقامات سازمان محیط زیست با لباس های پوشیده

مدرسه خلوت بود. نه آموزش بود، نه دست جیوه قرمز در رادیو قدیمی بالا، نه استراحت و نه خنده. در عوض، مقامات سازمان حفاظت محیط زیست با لباس‌های پوشیده‌شده زمین‌ها را جست‌وجو کردند.

در سال 2005، ترس از بخار جیوه، آموزش اسکاج جدید دبیرستان گرانویل جنوبی در کارولینای شمالی را مجبور کرد بیش از یک هفته تعطیل شود. پس از آن که دو دانش آموز جیوه مایع مورد استفاده در یک کلاس علمی را به سرقت بردند، مسئولان مدرسه این اقدام شدید را انجام دادند.

پس از سرقت، دانش‌آموزان آن را به دوستان خود منتقل کردند، که احتمالاً از درخشش نقره‌ای و چگالی باورنکردنی بالای آن شگفت زده شده بودند. سپس دانش آموزان جیوه را به خانه آوردند و به بازی با این ماده سمی ادامه دادند. خانه های آنها بعداً مجبور به تخلیه شدند.

جیوه

وضعیت مشابهی در واشنگتن دی سی دو سال قبل از حادثه گرانویل رخ داد. با این تفاوت که مدرسه بیش از یک ماه تعطیل بود! به طور مشابه در سال 2009، دانش آموزان دبیرستانی در Avondale، آریزونا مقداری جیوه را از کلاس علوم به دست آوردند.

مدرسه آنها به مدت یک هفته تعطیل شد لباس مجلسی و دو نفر از خانواده های دانش آموزان مجبور شدند از خانه های آلوده خود نقل مکان کنند.

برای چندین دهه، جیوه، که به عنوان نقره کیک هویج و دارچین با پف زیاد زنده نیز شناخته می شود، مترادف با کلاس علم بوده است. به عنوان تنها فلزی که در دمای اتاق مایع است، نمایشگاهی کاملاً سرگرم کننده را ایجاد می کند. سرب می تواند در حوضچه ای از جیوه شناور باشد.

(وای!) و تنها دو قاشق غذاخوری از این عنصر تقریباً یک پوند وزن دارد. (سرد!)

  • منابع:
    1. .No More Mercury in Science Class? Totally Lame
  • تبلیغات: 
    1. میلیاردی که مرز فقر را نیز طی نمود!
    2. آیا می دانستید کولر دارای لنت ترمز می باشد!
    3. مردی که سه قولو باردار شد!
    4. فردی که با مصرف گوشت قهرمان وزنه برداری جهان شد