با کفش مجلسی عروس درآمد زایی کنید

 با در نظر گرفتن راحتی، مطمئن شوید که کفش‌های خود را در اطراف خانه بپوشید تا آنها را بپوشید.

مناسب‌ترین و راحت‌ترین کفش مجلسی عروس می‌توانند در اولین بار پوشیدن باعث درد شوند، فقط به این دلیل که نیاز به پوشیدن دارند. پس این کار را انجام ندهید. 

به ارتفاع پاشنه فکر کنید. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که در راهرو «لرزیدن» باشید. شما می خواهید با ظرافت و راحتی در راهرو قدم بزنید، بنابراین اگر به پوشیدن کفش پاشنه بلند عادت ندارید، روز عروسی خود را به عنوان اولین بار انتخاب نکنید. 

شما همچنین باید به ارتفاع پاشنه در رابطه با داماد خود فکر کنید و اینکه اگر بر فراز او هستید عکس ها چگونه به نظر می رسند، فقط به این دلیل که انتخاب کرده اید در روز عروسی خود کفش های پاشنه بلند بپوشید.

 کفش شما باید زیبا باشد. در حالی که آنها تا حدی زیر لباس شما پنهان می شوند، در عکس ها ظاهر می شوند و هر از گاهی با حرکت لباس شما دیده می شوند.

 بنابراین مطمئن شوید که جفتی را انتخاب کنید که جذاب به نظر برسد. به همان اندازه آنها باید با لباس شما کار کنند، بنابراین به دقت در مورد سبک، طرح و رنگ فکر کنید.

مطمئن شوید که کفش عروس شما با لباس عروس شما هماهنگ است. ممکن است فکر کنید که این یک امر داده شده است، اما منظور من فقط از نظر طراحی و رنگ نیست، بلکه از نظر ویژگی ها یا جزئیاتی که ممکن است با لباس “تعامل” داشته باشد. 

مطمئناً نمی‌خواهید لباس‌تان جذاب باشد، مثلاً یک ویژگی پولک‌دار روی کفش، که در عین زیبایی که به نظر می‌رسد، ممکن است منجر به ایجاد سوراخی، مثلاً، در لباس شما شود. به طور مشابه، اگر سگک یا بست وجود دارد، مطمئن شوید که احتمالاً در لباس شما گیر نمی کند.