با شلوار زنانه تنگ برای همسر خود کروات درست کنید

این مدل شلوار جین برای بسیاری از دختران بسیار مناسب است. موفق ترین شلوار جین با کمر بلند به صاحبان شکل شکل “مثلث” و “ساعت شنی” نگاه می کند.

دخترانی که دارای شکل گلابی هستند باید یک تاپ بزرگ و حجیم را انتخاب کنند تا نسبت ها را شکسته و قسمت پایین شکل را برجسته تر نکنند.

صاحبان “Apple” با پوشیدن چنین مدلی احساس راحتی بیشتری خواهند کرد اگر شلوار جین کمر بلند دارای یک کمربند کوچک باشد که به تعریف کمر کمک می کند.

این شلوار زنانه تنگ برای دختران لاغر باعث می شود آنها زنانه تر به نظر برسند و برای دختران با اندام به شکل بصری متناسب کمک می کند.

هنگام انتخاب شلوار جین با کمر بالا، توجه داشته باشید که بدون توجه به نوع اندام، کمر روی آنها باید به باریک ترین قسمت بدن شما برسد.

شلوار زنانه تنگ

دخترانی که دور کمرشان نازک است باید چند مدل را امتحان کنند تا مدلی را پیدا کنند که به نظر سازگارتر است. شلوار جین کمر بلند چه ویژگی خاصی دارد؟

شلوارها را می توان برش مستقیم، گشاد، حجم اضافی را کاملاً پنهان کرد و از نظر بصری شکل را باریک تر کرد ، چنین شلوار جین برای دختران کامل مناسب است.

یک مدل جایگزین، شلوار جین لاغر بلند با پاهای باریک، پوشیده شده به بدن، چسباندن محکم به پاها، کاملا مناسب برای افراد لاغر اندام است.

یک نسخه باریک وجود دارد، هنگامی که شلوار در بالا گشاد و باریک است، طول آنها معمولاً 7/8 است، این مدل بر اصالت چهره تأکید می کند، برای دختران قد بلند به نظر می رسد، حتی اگر باسن کمی پر باشد.

شلوار جین گشاد برای قد متوسط ​​یا بلند مناسب است و باعث بلندتر شدن پاها، پهن‌تر سینه و باریک‌تر شدن کمر می‌شود. اسپرت، اداری، رمانتیک، دریایی، عجیب و غریب، شهری می توانید هر تصویری را با شلوار جین کمر بلند ایجاد کنید.

مدل های پاره یا فرسوده با گلدوزی یا بدلیجات ظاهری شیک و مجلل دارند. پارچه جین ممکن است از نظر تراکم و رنگ متفاوت باشد.