با جوراب مردانه aha از کوتاهی قد دوری کنید

جوراب ها لباس هایی هستند که پاها را می پوشانند. اکثر آنها به شکل کیسه مانند بافته می شوند. 
اندازه متناسب با پا برخی از آنها به شکل پنجه هستند تا با انواع خاصی از کفش ها مناسب باشند. در حال حاضر انواع مختلفی از جوراب ها وجود دارد.
قیمت های بسیاری از جمله کوتاه، بلند، برش، نیم زانو، سطح جوراب مردانه aha با توجه به استفاده و مناسب بودن متفاوت است. همانطور که در بالا ذکر شد، جوراب ها در اندازه های مختلف هستند.
در این مقاله به نام گذاری بین المللی جوراب ها و تفاوت آنها با یکدیگر می پردازیم.
جوراب

Knee High یک جوراب محبوب تا زانو برای جوراب فوتبال است. از آنجایی که فوتبال خشمگین‌ترین ورزش روی پاها است، برای محافظت از ران‌ها در برابر ساییدگی، باید بلند طراحی شود. 

علاوه بر جوراب های فوتبالی، جوراب های مد تا زانو نیز وجود دارد که مورد پسند دختران کره ای و ژاپنی است، اما امروزه جوراب هایی با بلندتر از زانو بلندتر و بلندتر از زانو وجود دارند که به آن جوراب های اور زانو می گویند.Crew Crew جورابی است که تا ناحیه تحتانی ساق پا امتداد می یابد که به جوراب نیم زانو معروف است.

 مانند جوراب هایی که معمولاً سر کار می پوشیم جوراب های خدمه علاوه بر لباس کار برای جوراب های ورزشی نیز مناسب هستند. مخصوصا بسکتبال، مقیاس های کوچک، مقیاس های کوچک منشأ چرا به این سطح از جوراب ها Crew می گویند.

کلمه Crew در انگلیسی به معنی خدمه است که کلمه Crew Socks به فرهنگ لغت اضافه شده و در طول سال به صورت عمومی منتشر شده است.

1948 پس از World جنگ دوم، زیرا ارتش در آن زمان برای ملوانان جوراب هایی با اندازه های خاص سفارش می داد. همه اعضای خدمه را در یک سطح بپوشید. از این رو منشاء نام Crew socks یا crew socks می باشد.