بادوام ترین پارچه های مبلی که هرگز پاره نمی شوند

براون می‌گوید بادوام‌ترین پارچه‌ها مبل راحتی 8 نفره برای مبل، به‌ویژه برای خانواده‌هایی که بچه‌ها دارند، ترکیب‌های مصنوعی هستند. تعداد مالش را بررسی کنید – کد پوشیدنی که به شما ایده می دهد که پارچه چقدر می تواند سایش و پارگی را تحمل کند. (به عنوان مثال، 25000 مالش دوبل عدد خوبی است.)

این اطلاعات معمولاً به صورت آنلاین با توضیحات پارچه یافت می شود، جایی که می توانید محتوای فیبر و اطلاعات تمیز کردن را نیز پیدا کنید.

برای رنگ‌ها، او رنگ‌های خنثی کاپشن خلبانی اصل امریکا را ترجیح می‌دهد، مانند برنزه‌های گرم، خاکستری سرد یا مایل به قرمز. براون می‌گوید: «سپس می‌توانم به راحتی با افزودن بالش‌های پرتابی جدید یا چرخاندن فرش دیگری، ظاهر را تغییر دهم.

رنگ مبل راحتی برای ماه می، سرمه ای است. توصیه او: همیشه نمونه سفارش دهید. «حتی اگر فکر می کنید که آن آبی را دوست دارید، تا زمانی که آن را در فضای خود نداشته باشید، واقعاً نمی دانید.

مبل

او می‌گوید، این می‌تواند شما را از درد دل نجات دهد. «با جامدادی بروید و روی بالش‌ها بپاشید. این می تواند ظاهر شما را سفارشی تر و برجسته تر کند.”

روکش‌های لغزنده گزینه‌ای محبوب لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز برای کیرا کوشلان، یکی از مالکان واشنگتن دی سی، شرکت طراحی Residents Understood هستند، زیرا در صورت نیاز سفارش روکش‌های جایگزین را آسان می‌کنند.

او همچنین توصیه می کند که اگر به دنبال پارچه ای هستید که در برابر ریختن مواد مقاوم باشد، به دنبال محتوای پلی استر بالا باشید. او می‌گوید در یک دنیای ایده‌آل، باید مبل خود را تست کنید تا ببینید آیا صندلی برای شما راحت است یا خیر، اما این همیشه یک گزینه نیست.

اگر نمی‌توانید مبل را شلوار مازراتی مشکی شخصاً ببینید، می توصیه می‌کند ویدیوهایی را که اغلب با توضیحات آنلاین همراه هستند، بررسی کنید. می می‌گوید: «این به شما کسی را نشان می‌دهد که روی مبل نشسته است و می‌تواند نشانه‌ای از راحتی باشد. “راحتی واقعا مهمترین چیز است.”

  • منابع:
    1. Hiding Behind the Sofa: One Child’s Perspective of a Teacher’s Home Visit
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!